2012. január 28., szombat

Toshiba Satellite Pro 4200 LEÁRAZVA 9RŐL!!!! 1NAP - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Nos olvasd ezt végig és csak az olvasottak tudatában licitálj!
Egyszer nekikoccant a sarka valaminek, és ennek hatására az akksija nem marad meg a helyén, azaz vissza ki ugrik, mert letört egy kis műanyag darab, amit végül is könnyen meglehet oldani valahogyan de én ezzel már nem szeretnék foglalkozni, de a vevőnek érdemes lesz, mivel az akkumulátorja közel másfél órát bír ki teljes feltöltés után!!!! Ez nem 2-3 meg 5 perces akksi amiket általában kapni lehet ilyen laptopok mellé itt vaterán!! Ez az egyetlen gondja van csak, meg egy másik. A másik az az, hogy winyó nélkül árulom!! Mindene megvan belsőleg és külsőleg is egyaránt, és a töltőjét is hozzá adom!  
A gépről annyit, hogy Toshiba Satellite Pro 4200 Series, P3-as, 500mHz-es procival, 2db rammal, melynek összege 192mb, a vga-t hirtelen nem tudom, de ha jól emlékszem 16mb, de lehet, hogy 32, erre már nem emlékszem : S. A kijelzője hibátlan, sehol egy pixel hiba, oldalt pedig lehet állítani a fényerősségen!! Jó kis gép, teszi a dolgát, én internetezésre használtam, de vitte a filmeket is!!!! (én VLC lejátszót használtam). Nos nagyjából ennyi, ha kérdésed van írj nyugodtan!
Csere érdekelhet, a csereár megegyezik a villámárral!
Továbbá ha valakit érdekel, van egy Compaq Presario 1235 tipusú laptopom is, melynek hibája csak annyi, hogy a kijelzőhöz szalag kábelt kell szerezni, mert az eredeti meghibásodott, az új amit meg vettem hozzá 2500ft-ért az pont nem ehhez való, és már nem költök rá!! P3-as, 300mhz-es, a ram 128mb ha jól emlékszem, a winyója pedig 10giga alatt van, de most hirtelen ezt sem tudom pontosan!! Jár ehhez is táp!! Hozzá adom a 2500ft-ért vett szalagkábelt is ami nem jó hozzá...
Kérdezz bátran!
Jó licitálást!



Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-03 00:00
. Toshiba Satellite Pro 4200 LEÁRAZVA 9RŐL!!!! 1NAP - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése