2011. május 24., kedd

New Yorker Censored fűző míder 1Ft - Jelenlegi ára: 1 Ft

75A 70B fűző, Csak megvettem sosem vettem fel.  Vidd haza 1Ft-ért.
 Személyes átvétel Szerdánkén az Europarknál lehetséges.
 
Meguntam a link licitálókat az el nem adott termékek utáni fizetési felszólításokat, most először és utoljára MINDEN holmim(kivétel könyv), a bontatlan, új, címkés termékeim is 1Ft-ról indulnak. Minimálár nincs, az viszi aki vezeti a licitet a végén.
 
A szekrényemből is kipakoltam és  szintén sok még árcímkés, vagy egyáltalán nem hordott darab került elő.    Nálam nem szemetekről, hanem 10. 000 Ft feletti cuccokról is szó van úgyhogy ha élelmes vagy és beállítod aznapra a vekkered(mobilod), akár minden a tiéd a lehet.
A személyes átvétel híve vagyok, nem szívesen postázok, de ha nagyon szeretnéd kivételt teszek (a normál postai díjszabás szerint) de csak előreutalás után.
A következő márkájú új vagy újszerű termékek közül válogathatsz  1Ft-ért. X-it, Onyx, Terranova, Bijou Brigitte, Clairs, Mayo Chix, New Yorker  Censored, Etam, Xoxo, Orex, Björn Borg  Tally Weijl.
Sikerkönyvek akár 1500Ft kedvezménnyel mint Kiss Ádám Szütyiő, Szóval nálam érdemes szétnézni.
                                                          Az 1Ft-os aukciók 7-től záródnak.
 


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-06-01 19:17
. New Yorker Censored fűző míder 1Ft - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése