2011. április 25., hétfő

Bíró Ica TestSZépítés - Jelenlegi ára: 250 Ft

Évekig fotómodell és manöken voltam,
pályafutásom közben született meg kislányom,
aki a program elkészítése idején volt 10 éves.
Terhességem alatt 20 kg-ot híztam és 13 kg súlyfelesleg
maradt rajtam. Akkor dolgoztam ki ezt a mozgásprogramot,
melynek hatására 3 hónap elteltével visszanyertem
eredeti súlyomat és alakomat.
A formatartás és a karcsúság praktikáiról azóta
is sokan faggatnak, riportokban, levelekben és személyesen is.
Most szeretném közzé tenni tapasztalataimat,
ezért készítettem el ezt a videótt.
A bemelegítés és a levezetés közötti gyakorlatok önnálóan is
hatásosak, igény szerint alkalmazhatóak. Ajánlom a min.
heti 3 alkalmat!
Az anticellulitis-program esetenként mindössze
5 percet igényel, de garantáltan hatásos!
-Bíró Ica-
Szívesen postázom.



Jelenlegi ára: 250 Ft

Az aukció vége: 2011-05-13 16:26
. Bíró Ica TestSZépítés - Jelenlegi ára: 250 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése